به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، فیس بوک امیدوار است با خرید این استارت اپ آمریکایی بتواند قدرت بیشتری در دنیای مجازی کسب کند.
در مقابل رگولاتورهای اتحادیه اروپا بیم دارند که تصاحب کاستومر توسط فیس بوک هم رقبای این شرکت را تضعیف کند و هم قدرت فیس بوک را در بازار تبلیغات آنلاین بیشتر کند. قرار است تحقیقات دامنه داری توسط اتحادیه اروپا در این زمینه انجام شود. پیش از این گمانه زنی هایی در این زمینه شده بود و حالا خبر تحقیقات یادشده قطعی شده است.
بسیاری از غول های فناوری آمریکایی با خرید استارت اپ های خلاق قدرت بیشتری در بازار خدمات آنلاین کسب می کنند و بدین شیوه رقبای خود را تضعیف می کنند. کمیسیون اروپا وابسته به اتحادیه اروپا معتقد است این خرید جلوی رقابت بسیاری از شرکت های اینترنتی با فیس بوک را می گیرد.
شرکت کاستومر یک نرم افزار پیشرفته ارتباط با مشتری به فروش می رساند که ارتباط با مشتریان را از طریق گوشی، ایمیل، پیامک، واتس اپ، اینستگرام و غیره ممکن می کند. نرم افزار یادشده شخصی سازی و هدف گیری دقیق تر مشتریان را برای نمایش آگهی های سازگار با علائق آنها تسهیل می کند.
انتهای پیام/
نظر شما