خبرنگاران و رسانه‌ها گاهی مورد بی‌مهری مسئولان قرار می گیرند

تهران-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد اما گاهی این قشر مورد بی‌مهری مسئولان واقع می شوند.

به گزارش مهر حجت الاسلام دانشی عصر چهارشنبه در نشست خبری امام جمعه ساوه با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه ساوه برگزار شد، گفت: در ساوه ۱۱ چاپخانه، ۳۲ چاپخانه دیجیتال ،۷ انتشاراتی، ۱۷ مؤسسه فرهنگی و تک منظوری، ۷ مؤسسه قرآنی و ۱۶ نشریه داریم که در حال حاضر ۵ نشریه فعال هستند و ۲ دفتر نمایندگی روزنامه ،۴ آموزشگاه آزاد و ۷۶ کانون تبلیغاتی نیز در ساوه فعالیت دارند.

وی افزود: بدون شک توسعه و پیشرفت جوامع بدون حضور و مشارکت اصحاب رسانه محقق نمی‌شود؛ از این رو حمایت خبرنگاران و رسانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد اما بعضاً این قشر مورد بی‌مهری مسئولان واقع می‌شوند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: خبرنگاران همواره به عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان، دردها و مشکلات جامعه را منعکس کرده‌اند اما هیچگاه زبان گویایی برای بیان دغدغه‌ها و دردهای خود نبودند.

حجت الاسلام دانشی گفت: آسیب‌هایی که بحران کرونا به بدنه اقتصادی مشاغل مختلف وارد کرد شاید تا میزانی، غیرقابل جبران است اما برخی بیش از سایرین آسیب دیده‌اند و آثار اقتصادی کرونا بیشتر به فعالان آن حرفه لطمه زده است که رسانه‌ها همواره تلاش کردند این آسیب‌ها را بازگو کنند و راه حلی برای مشکل پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.