«روزنامهنگاری برند» اولین کتاب درسی اختصاصا طراحیشده برای دورههای دانشگاه و همچنین اولین راهنمای جامع و عملی برای بهکارگیری روزنامهنگاری برند و ترکیبی از درونمایههای روابطعمومی استراتژیک و ارتباطات بازاریابی است. این کتاب به مخاطب میگوید که چگونه روزنامهنگاری برند را به کار بگیرد. همه سازمانها، از انواع مختلف شرکتهایی که کسب و کار B۲B یا B۲C دارند تا سازمانهای دولتی و کمیتههای تخصصی و حتی خیریهها، به روزنامهنگاری برند نیاز دارند. این کتاب به شما میگوید که چگونه میتوانید از روزنامهنگاری برند برای تحقق اهدافتان بهره بگیرید و همچنین بهعنوان یک تولیدکننده محتوا چگونه میتوانید موفق عمل کنید.
این کتاب برای روزنامهنگاران، برای برندها و کسانی که با برندها کار میکنند از جمله فعالان حوزه مدیریت برند، بازاریابی، روابطعمومی، ارتباطات و خدمات مشتریان طراحی شده است.
کتاب روزنامهنگاری برند به روزنامهنگاران میآموزد که چگونه آنچه را یاد گرفتهاند و یا در حال یادگیری آن هستند در یک سازمان و یک فضای غیررسانهایی به کار بگیرند. کتاب به برندها و کارکنان غیرروزنامهنگارِ سازمانها نیز میگوید که هر سازمانی چگونه میتواند به سازمان رسانهای تبدیل شود. نویسنده در این کتاب، با فراهم آوردن حدود ۹۰ موردنگاری از سازمانهای مختلف اعم از تجاری، خیریهها، انجمنها و نهادهای عمومی یک راهنمای جامع و عملی از روزنامهنگاری برند برای مخاطباناش فراهم آورده است.
روزنامه نگاری برند
نویسنده: اندی بول
مترجمان: مریم چهاربالشی، محسن ایلچی
انتشارات: ثانیه
۳۱۸ صفحه
۳۸ هزار تومان
نظر شما